Syyyr is hýýýr: populárna Syrová sezóna sa vracia do slovenského Mekáča
30. november 2021
„Sýrovka“ tento rok zasiahla aj do raňajkovej ponuky.
Pre každoročný veľký úspech sa jedna z najobľúbenejších sezónnych ponúk opäť vracia aj do slovenských reštaurácií McDonald's. Včera sa odštartovanej Syrovej sezóny dočkali všetci netrpezliví zákazníci, ktorí si tradičné, ale aj nové produkty z jej ponuky môžu vychutnávať až do konca februára budúceho roka. Na komunikačnej kampani sa v Českej i Slovenskej republike podieľajú agentúry Follow Bubble, DDB, OMD, Seesame a MSL.
Syrovú sezónu uvádzajú McDonald's a spolupracujúce agentúry pod novým klejmom – Syyyr is hýýýr. Ten sa premietne do celej komunikácie vrátane vizuálov, komunikácie na internete a sociálnych sieťach. Motív syra bude aj súčasťou aplikácie a webovej stránky. Okrem nového vizuálneho prevedenia prináša so sebou kampaň aj produktové novinky.
Klasiky ako Swiss King, ktorý bol minulý rok najobľúbenejší pre Slovákov, či „korunovaný“ Cheese King novo dopĺňa aj Cheese King Jalapeño, Hermelínky v menu alebo Swiss King Bagel, vďaka ktorému sa Syrovka rozrastá po novom aj do raňajkovej ponuky. „Syrová sezóna je náš dlhodobo najočakávanejší prémiový produktový rad pre našich zákazníkov. Dokazujú to aj mnohé otázky, ktoré v podstate nikdy nekončia, čo nás, samozrejme, veľmi teší. Dúfame, že novinky v portfóliu aj nový štýl komunikácie Slovákov zaujmú a stretnú sa s nadšením,“ hovorí Lucia Poláčeková, PR supervízorka pre McDonald's na Slovensku. To, že syrová sezóna je najväčším hitom, dokazuje aj záujem zákazníkov o tieto produkty. Za minulý rok sa počas celého trvania Syrovej sezóny predalo viac ako 905-tisíc syrových pochúťok.
Za vizuálnou podobou kampane stojí DDB, komunikáciu na sociálnych sieťach a spoluprácu s influencermi zaštítilo Follow Bubble. O PR komunikáciu sa postarajú Seesame a MSL. Nákup mediálneho priestoru zaistí OMD. „Spolupráca medzi agentúrami sa nám osvedčila. Je skvelé sledovať tímy v práci, keď každý prináša to najlepšie zo svojho odboru. Že to funguje dokazuje aj nedávna nominácia kampane Maestro NFT v rámci shortlistov Europian Excellence Awards,“ hovorí Jitka Pajurková, riaditeľka komunikácie a PR McDonald's ČR a SR.