Nebuď labuť: nová „neodolateľná“ kampaň McDonald's
3. február 2022
McDonald's pozýva na ešte neodolateľnejšie burgre novou originálnou kampaňou. Tá sa premietne vo všetkých komunikačných kanáloch vrátane slovenských a českých televíznych staníc. Prostredníctvom kampane láka pravidelných aj príležitostných zákazníkov na ochutnanie ikonických burgerov s vylepšenými procesmi prípravy a vyladenými receptúrami.
Novou kampaňou predstavuje spoločnosť McDonald's vylepšené procesy v príprave hovädzích burgerov, vďaka ktorým sú ešte chutnejšie, šťavnatejšie a neodolateľnejšie.
Tridsaťsekundový televízny spot, v ktorom v hlavnej úlohe účinkuje zvedavá labuť túžiaca spoznať, čo je to za zmeny s legendárnym burgerom Big Mac, beží od utorka 25. januára na hlavných komerčných televíznych kanáloch. „Veríme, že vďaka originálnemu príbehu a výraznej hudbe použitej v spote pritiahneme oveľa väčšiu pozornosť širokej verejnosti, ako keby sme sa zamerali iba na čisto produktovú komunikáciu. Našim cieľom je vzbudiť záujem ľudí, predovšetkým našich príležitostných hostí, a dať im dôvod prísť naše vylepšené produkty vyskúšať. Sami sa môžu presvedčiť, že naše burgre sú naozaj chutnejšie a šťavnatejšie, než si napríklad pamätajú z poslednej návštevy,“ hovorí marketingový riaditeľ spoločnosti McDonald's pre ČR/SR Martin Troup.
Novou kampaňou pozýva McDonald's na hovädzie burgre z klasickej ponuky, zákazníkom sľubuje prekvapenie v podobe nadýchanejšej žemle, ešte šťavnatejšieho mäsa vďaka novému spôsobu grilovania, cibuľku karamelizovanú priamo na grile alebo väčšie množstvo omáčky v prípade ikonického Big Macu.
Imidžová kampaň bude doplnená aj produktovou komunikáciou predovšetkým na OOH nosičoch a v digitále. Chýbať nebude ani PR podpora. Navyše počas tejto kampane môžu hostia ochutnať produktovú novinku Triple Cheeseburger exkluzívne uvedenú v aplikácii McDonald's. Najnovší spot pochádza z dielne agentúry DDB, ktorá pre spoločnosť McDonald's tvorí kampane už niekoľko rokov. Natáčania spotu sa ujalo režisérske duo Wolfberg. O komunikáciu na sociálnych sieťach sa postará agentúra Follow Bubble, nákup médií zaisťuje agentúra OMD a PR komunikáciu zastreší na Slovensku agentúra Seesame.
Počas natáčania spotu bolo s hlavnou postavou - labuťou zaobchádzané dôstojne a s maximálnou starostlivosťou. Do spotu bola obsadená v rámci spolupráce s Otom Barešom, ktorý už viac ako 30 rokov pripravuje zvieracích hercov na natáčanie pre rôznych svetových filmárov.