Každý deň môže chutiť skvelo, keď sa radujeme z maličkostí.
8. júl 2020
McDonald’s predstavuje nový koncept.
Bratislava, 8. júl 2020 – Od júna odštartoval v televízii aj v online priestore imidžový spot, ktorým McDonald’s v Českej republike a na Slovensku uvádza svoj nový koncept, ktorý sa postupne prepíše do všetkej komunikácie: príbeh vtáčika, ktorý poletuje pri reštaurácii, pozoruje život ľudí okolo a oslavuje malé radosti, ktoré nás denne stretávajú. Práve vďaka nim potom môže, ako hovorí kampaňový claim, každý deň chutiť skvelo.
„Priniesť príbeh s veľkým posolstvom o malých veciach bola príjemná výzva. Keď sme sa však na svet pozreli očami malého vtáčika, všetko do seba zapadlo. Práve on nám v spote pomáha ukázať, že po radosť skutočne netreba chodiť ďaleko. Je tu medzi nami dnes a denne. Stačí si ju len všímať a vychutnať si ju,“ vysvetľuje myšlienku spotu Creative Director DDB Gert Laubscher. „A práve na tom je postavený aj samotný dlhodobý koncept,“ dodáva.
„McDonald’s je brand, ktorý je konzistentný a vždy prinášal do života ľudí pozitívne emócie. Nový komunikačný koncept nie je výnimkou. Vyzdvihnúť fakt, že radovať sa dá aj z mála, je nám vlastné. A je pravda, že v posledných týždňoch ešte získal na väčšej relevancii. Aj preto sa nám tak zapáčil príbeh nášho hlavného hrdinu. Nenápadný malý vtáčik je niečím obyčajným a všedným a zároveň aj symbolom voľnosti, života a veselosti,“ reaguje na stratégiu McDonald’s Martin Troup, Marketing Director pre Českú republiku a Slovensko.
Ďalšie rozpracovanie konceptu Každý deň chutí skvele sa v nasledujúcich mesiacoch premietne vo všetkých touchpointoch, rôznych produktových platformách a celkovej komunikácii značky. V televíznom spote je použitá originálna pesnička Billa Withersa.
Odkaz na spot na YouTube: https://youtu.be/Fh535AHWuT8
A tiež na webovej stránke - https://www.mcdonalds.sk/
Credits kampane
Názov kampane: Každý deň chutí skvelo
Klient: McDonald’s
Značka: McDonald’s
Nasadenie od – do: 29. 6. – 31. 12. 2020
Mediamix: televízia, online, POP, OOH, owned media
Kreatívna agentúra: DDB Prague
Produkčná agentúra: Bistro Films
Mediálna agentúra: OMD
Obsahová agentúra: Bubble
Réžia: Marek Partyš
Chief creative officer: Radouane Hadj Moussa
Creative director: Gert Laubscher
Art director: Valerie Rónová
Copywriter: Simona Luteránová
Account director: Nikola Bochová
Account manager: Ivana Volavá
Head producer: Ondřej Martinec