MyOrder FAQ
Čo je služba MyOrder a kde ju využiť?
Čo je služba MyOrder a kde ju využiť?
MyOrder je naša nová služba, ktorá vám umožní pohodlne si objednať akékoľvek jedlo z menu alebo využiť váš obľúbený kupón prostredníctvom našej aplikácie.
Ako objednať cez MyOrder?
Ako objednať cez MyOrder?
Je to veľmi jednoduché: V aplikácii prejdite do sekcie Objednať. Potom vyberte reštauráciu, kde chcete objednávku zadať. Vyberte si produkty a rozhodnite sa, kde si ich vyzdvihnete: pri pulte, pri stole, v McDrive alebo vo vybraných reštauráciách využite službu „Parkuj a vyzdvihni“. Vyberte typ platby a zadajte potrebné údaje. Po dokončení objednávky kliknite na „Zaplatiť a objednať“. A je to!
Dôležité: Objednávku môžete zadať už cestou do reštaurácie, ale pamätajte, že bude pripravená už do 3 – 5 minút. Uistite sa, že ste dostatočne blízko, aby ste dorazili včas. 😉 Pokiaľ objednávate v McDrive, je možné si objednávku vyzdvihnúť do 2 hodín.
Čo ak som si objednal z nesprávnej reštaurácie?
Čo ak som si objednal z nesprávnej reštaurácie?
Pokiaľ sa nemôžete dovolať do vybranej reštaurácie, v ktorej ste zadali objednávku, alebo ste si omylom vybrali zlú reštauráciu, použite kontaktný formulár v aplikácii a kontaktujte oddelenie služieb pre zákazníkov. Ako predmet tiketu vyberte „Objednať a vyzdvihnúť“ a opíšte svoj problém.
Môžem zmeniť zaplatenú objednávku?
Môžem zmeniť zaplatenú objednávku?
Pokiaľ bola objednávka zadaná a zaplatená, bohužiaľ ju nemožno zmeniť.
Dostanem svoju objednávku, ak sa môj telefón po potvrdení platby vypol?
Dostanem svoju objednávku, ak sa môj telefón po potvrdení platby vypol?
Áno, potvrdenie o platbe znamená prijatie objednávky reštauráciou.
Obdržím svoju objednávku, ak sa môj telefón odpojí PRED potvrdením platby?
Obdržím svoju objednávku, ak sa môj telefón odpojí PRED potvrdením platby?
Bohužiaľ nie, pretože v tomto prípade reštaurácia vašu objednávku nedostala. Z vášho účtu tiež neboli účtované žiadne poplatky.
Čo ak som zaplatil za produkt, ktorý už vo vybranej reštaurácii nie je k dispozícii?
Čo ak som zaplatil za produkt, ktorý už vo vybranej reštaurácii nie je k dispozícii?
Produkty, ktoré sú vo vybranej reštaurácii nedostupné, by mali byť v aplikácii označené štítkom „Nedostupné“. Ak jeden z objednaných produktov nie je dostupný, dostanete príslušnú správu v aplikácii.
Aké platobné metódy sú dostupné v MyOrder službe?
Aké platobné metódy sú dostupné v MyOrder službe?
V rámci služby MyOrder môžete zaplatiť kreditnou a debetnou kartou (vrátane Visa a Mastercard) a taktiež pomocou Apple Pay a Google Pay.
Ako môžem upraviť svoje platobné metódy?
Ako môžem upraviť svoje platobné metódy?
Zvoľte „Môj účet“ a potom „Spôsoby platby“. V tejto sekcii môžete odstrániť alebo pridať kartu – iba úprava informácií o karte nie je možná.
Kedy bude z môjho bankového účtu strhnutá čiastka za objednávku?
Kedy bude z môjho bankového účtu strhnutá čiastka za objednávku?
Platba bude vykonaná po kliknutí na „Potvrdiť a zaplatiť“ v aplikácii.
Dostanem po zaplatení objednávky účtenku?
Dostanem po zaplatení objednávky účtenku?
Áno, po prijatí objednávky dostanete účtenku.
Nemôžem si vyzdvihnúť svoju objednávku - budú mi vrátené peniaze?
Nemôžem si vyzdvihnúť svoju objednávku - budú mi vrátené peniaze?
Ak si nemôžete objednávku vyzdvihnúť, peniaze vám, bohužiaľ, nebudú vrátené, pretože produkty boli pripravené priamo pre vás.
Peniaze vám budú vrátené iba vtedy, ak ste si nevyzdvihli objednávku vytvorenú v McDrive.
Kedy si musím objednávku vyzdvihnúť?
Kedy si musím objednávku vyzdvihnúť?
Vďaka službe MyOrder si môžete v McDonald's objednať ešte pred tým, než vôbec dorazíte do reštaurácie. Je to pohodlné, nie? 😉
Pokiaľ objednávate s vyzdvihnutím na výdaji, nezabudnite byť v reštaurácii do 3 – 5 minút od zadania a zaplatenia objednávky. Pokiaľ ste príliš ďaleko, počkajte, až budete dostatočne blízko, a až potom zadajte objednávku. Pokiaľ ste zvolili vyzdvihnutie v McDrive, máte na vyzdvihnutie objednávky maximálne 2 hodiny. Pokiaľ si chcete objednať jedlo pri stole alebo so službou „Parkuj a vyzdvihni“, objednávajte až po sadnutí si k stolu alebo zaparkovaní na parkovisku.
Vyzdvihnutie pri vašom stole
Vyzdvihnutie pri vašom stole
Čo tak objednať si priamo k stolu? Je to také ľahké! Nájdite stôl so štítkom a číslom pre službu MyOrder. Ako miesto vyzdvihnutia zvoľte „Objednávka k stolu“ a do aplikácie zadajte číslo stola. Zaplaťte objednávku a počkajte, až ju zamestnanec prinesie. Ak sú všetky stoly plné, počkajte, kým sa jeden uvoľní, alebo zvoľte iný spôsob vyzdvihnutia. 😉
Vyzdvihnutie na výdaji
Vyzdvihnutie na výdaji
Alebo si radšej objednávku vyzdvihnete sami? Pokiaľ áno, zaškrtnite pri výbere miesta vyzdvihnutie „Vyzdvihnutie na výdaji“. Zaplaťte za objednávku a počkajte, kým sa na obrazovke objaví číslo objednávky.
Vyzdvihnutie na McDrive
Vyzdvihnutie na McDrive
To je skvelá voľba pre motoristov. Objednávku môžete dokončiť a zaplatiť vopred a ako miesto vyzdvihnutia vybrať McDrive. Číslo objednávky sa objaví na obrazovke aplikácie. Zájdite k McDrive a oznámte zamestnancovi číslo svojej objednávky. Vaša objednávka bude pripravená pri McDrive okne.
Dôležité: Na vyzdvihnutie objednávky v McDrive máte maximálne 2 hodiny od zadania objednávky.
Vyzdvihnutie ZAPARKUJ A VYZDVIHNI
Vyzdvihnutie ZAPARKUJ A VYZDVIHNI
Novinka! Prajete si dostať objednávku priamo do auta? Príďte do reštaurácie a zaparkujte v oblasti označenej „Parkuj a vyzdvihni“. Objednajte si cez aplikáciu, ako miesto vyzdvihnutia zvoľte „Parkuj a vyzdvihni“ a zadajte číslo parkovacieho miesta, kde stojíte. Po zaplatení a príprave objednávky vám ju zamestnanec prinesie priamo do auta.
Pokiaľ nie je k dispozícii žiadne parkovacie miesto „Parkuj a vyzdvihni“, počkajte, kým sa uvoľní, alebo zvoľte iné miesto vyzdvihnutia. Tento spôsob vyzdvihnutia je dostupný iba vo vybraných reštauráciách.
Spôsoby vyzdvihnutia - obmedzenia
Spôsoby vyzdvihnutia - obmedzenia
Upozorňujeme, že nie všetky možnosti vyzdvihnutia sú k dispozícii vo všetkých reštauráciách. Objednávanie pri stoloch tiež nemusí byť dostupné, pokiaľ reštaurácia nemá označené stoly.